контакт:
Қабылдау бөлімі:
60-79-31 (Усолка 42)
33-61-58 (Ростовская 50)
Тіркеу орны: 60-43-92
адрес: Павлодар қаласы, Усолка көшесі, 42
Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті - Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев
Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаев
Отбасылық үлгідегі балалар ауылының педагогтарымен семинар өткізілді
22-05-2023 17:17
Отбасылық үлгідегі балалар ауылының педагогтарымен семинар өткізілді

22.05.2023ж нашақорлықтың алдын алу айлығы аясында Павлодар облыстық психикалық денсаулық орталығының психологы А.А. Куликова Павлодар қаласының Отбасылық үлгідегі балалар ауылының педагогтарымен семинар өткізді.

Балалар үйінің тәрбиеленушілері тәуекел тобына жатады және ерекше назар аударуды, қажырлы еңбекті қажет етеді. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың психикалық ерекшеліктерін, интеллектуалды, эмоционалды, жеке салалардың ерекшеліктерін ескере отырып, олардың отбасында тұратын балалардан айырмашылығын ескеру қажет. Бұл жетім балалар, негізінен "әлеуметтік", яғни тірі ата-аналары бар жетімдер, отбасында оң тәжірибе жоқ.

Олардың "үйдегі " тәжірибесі теріс. Бұл жағымсыз салдарға әкеледі:

біріншіден, балалар әлем туралы және өздері туралы бұрмаланған көз-қарас, өзін-өзі бағалаудың төмендігіқалыптасады;

екіншіден, олардың өмірге, адамдарға, қоғамға деген дұрыс емес көзқарасы қалыптасады;

үшіншіден, қарым-қатынастың топтық нормалары туралы түсінік жоқ. Балалар үйінің қабырғаларында және одан тыс жерлерде құрдастарымен және ересектермен сындарлы қарым-қатынас формалары дамымаған, өмірлік жағдайларды талдау, бағалау және шешу дағдылары жоқ.

Өзін-өзі бағалаудың төмендігі, өз қабілеттеріне деген сенімсіздік беттік белсенді заттарды қолданудың қауіп факторларының бірі болып табылады. Осыған байланысты жасөспірімнің жаман әсерге ұшырау мүмкіндігі бар.

Есірткі жаман көңіл-күйден, өзіне деген сенімсіздіктен, қорлаудан қорғану құралына айналады. Сондықтан семинар барысында денсаулықты сақтау дағдыларды қалыптастыруға баса назар аударылды, яғни:

1.Оқушылардың ПБЗ зияны ұғымын түсінуіне ықпал ету.

2. Жүзеге асыру арқылы салауатты өмір салтын насихаттау

спорттық және шығармашылық іс-шаралар.

3. Дамуы және оқуда проблемалары бар балаларға уақтылы педагогикалық диагностика жүргізу.