2011 жылы облыстық жедел жәрдем станциясы барлық үдерістерді кең ауқымды цифрландыруға кірісті. Осы қызметтің арқасында шақыруға жету уақытын қысқартуға, табысты реанимация көрсеткішін едәуір жақсартуға және пациенттерді тасымалдау кезінде өлім жағдайларының үлесін іс жүзінде нөлге дейін жеткізуге мүмкіндік туды. Медицина қызметкерлері күні қарсаңында 103 қызметкерлері 2000 жылдардың басында қалай жұмыс істегендерін және содан бері не өзгергенін еске алды.
Бүгін елестету қиын, бірақ 20 жыл бұрын жедел жәрдемге түскен барлық қоңыраулар арнайы журналдарға қолмен енгізілді. Әрбір шақыртуды пысықтағаннан кейін телефон арқылы жиналған барлық ақпарат пациентті амбулаториялық емдеуді жүргізуге тиіс учаскелік дәрігерлер үшін емханаларға берілді.
- Бұл көп уақытты қажет етті - кейде активтерді емханаға беру күніне 2-3 сағатқа дейін созылуы мүмкін, - деп еске алады станцияның аға диспетчері Светлана Коцуренко. - Сонымен қатар, оларды сақтау және мезгілімен тексеру қажет болатын қағаз тасымалдағыштармен жұмыс істеу өте ыңғайлы болмады.
2011 жылы енгізілген автоматтандырылған басқару жүйесі медицина қызметкерлерінің жұмысын жеңілдетті. Осының арқасында қоңырауды қабылдаған диспетчер бір минут ішінде қажетті мекен-жайға медициналық бригаданы жібереді. Ол жолда келе жатқанда, дәрігерлердің жұмыс планшетіне қоңырау шалушыдан алынған мәліметтер келіп түсуде. Шақыруды пысықтағаннан кейін медицина қызметкерлері (сондай-ақ планшеттің көмегімен) пациент туралы активтерді бірыңғай ақпараттық жүйеге енгізеді. Бұл мәліметтер автоматты түрде науқас тіркелген емханаға келіп түседі.
2000 жылдардың басында жедел жәрдем станциялары өз автопарктерін барынша тиімді пайдалануды армандай алды. GPS навигациялық жүйелері көпшілікке қол жетімді болған кезде, бұл армандар шындыққа айналды.
- Біріншіден, нақты уақыт режимінде біз диспетчерліктен шықпай - ақ әрбір реанимобильдің қайда орналасқанын көріп отырмыз, - дейді 103 қызметінің аға диспетчері Ольга Полупан. - Осының арқасында шақыруға орынға ең жақын орналасқан бригада жіберіледі. Екіншіден, бағдарламалық кешеннің арқасында онлайн-режимде барлық санитарлық машиналардың жылдамдық режимі бақыланады. Жылдамдық асып кеткен жағдайда, мысалы, диспетчер бөлмесі мен гараждағы экрандарда жүргізуші ережені бұзған орын, уақыт және бригада көрсетілген хабарламалар пайда болады. Үшіншіден, отын шығынын ескеру оңайырақ. Мұнда адам факторы толығымен жоғалады.
Екі жыл бұрын 103 қызметі автокөлік паркін толығымен жаңартты. Станцияда бірден 109 жаңа реанимобиль алынды, олар шұғыл көмек көрсету үшін барлық қажеттіліктермен жабдықталған.
- Кез келген көлікке қараңыз - онда дефибриллятор, ӨЖЖ аппараттары, электрокардиометр және басқа да медициналық жабдықтар бар, - дейді жедел жәрдем жүргізушісі Николай Квачанов. - Біз барған шақыруларға науқастар кейде реанимобильдің қалай «толтырылғанына» қалжыңдайды. Біз олардан қан аламыз, кардиограмма жасаймыз, олар күледі және сұрайды: Мүмкін Сіз рентген жасай аласыз ба? Мен станцияға 2000 жылдардың ортасында келгенде, станцияда әлі де ескі РАФалар мен УАЗдар болды. Қазір бізде ондай ескі көліктер жоқ.
Енгізілген цифрлық шешімдердің арқасында павлодарлық 103 қызметінде бірінші санаттағы шұғыл шақыруларға жету уақытын азайтуға мүмкіндік туды. Егер бұрын бұл 15 минут болса, бүгін - 7-8 минуттан аспайды. Сонымен қатар, жедел жәрдем станциясында сәтті реанимация үлесі едәуір артты - 32% - дан 67% - ға дейін. Бірақ бұл бәрі емес. 103 қызметінде тасымалдау кезінде өлім жағдайларын толығымен жоюға болады. Бұл жедел жәрдем төтенше жағдай орнына уақытында келіп, алғашқы көмекті тиімді көрсетеді және науқасты уақытында ауруханаға жатқызады дегенді білдіреді.