Цифрлық инновациялардың арқасында облыстық жедел жәрдем станциясында барлық қызметтің жұмысын оңтайландыру жалғасуда.
Жақында Павлодар 103-те әрбір реанимобильдің жылдамдық режимін бақылау басталды. Мұның себебі науқасты шақыру немесе тасымалдау кезінде жедел жәрдем вагондарының соқтығысу жағдайлары болды. Станция басшылығы медицина қызметкерлерінің, пациенттердің және басқа да жол қозғалысына қатысушылардың өмірі мен денсаулығына қауіп төндіргеннен гөрі, ЖҚЕ-нің тұрақты сақталуын қадағалау жақсы деп шешті.
- Жылдамдық режимін бақылау GPS мониторингі жүйесі арқылы жүргізіледі, - дейді 103 инженерлік-техникалық қызмет басшысы Серік Ишманов. - Реанимобиль жүргізушісі рұқсат етілген жылдамдықтан асып кеткеннен кейін, бұл туралы ақпарат трекерде көрсетіледі және бізге келеді. Бұл жағдайда жүргізушімен әңгіме жүргізіледі. Сонымен қатар, тәртіп бұзушы тәртіптік жауапкершілікке тартылуы мүмкін.
Облыстық жедел жәрдем станциясының тағы бір жаңалығы-жол жүруді автоматтандыру. Егер бұрын 103 қызмет гаражында диспетчер отырса, ол әр реанимобильдің шығу және кіру уақытын белгіледі, енді бұл қажет емес. Барлық жедел жәрдем көліктері арнайы RFID белгісімен жабдықталған. Реанимобиль сыртқа шыққанда немесе қайта кіргенде, бұл белгі гараж аумағында орнатылған арнайы жабдықпен оқылады.
- Бағдарламалық жасақтама алынған Нөмірді шығуға немесе кіруге рұқсат етілген тізіммен салыстырады және шлагбаумды автоматты түрде ашады, - дейді Серік Ишманов. - Жүйе деректерді талдау және есепке алу үшін реанимобильдің әрбір өтуін қосымша тіркейді. Біріншіден, бұл жедел жәрдем көлігінің шығу процесін жылдамдатады. Сонымен қатар, біз машиналарымыздың қоңырауларда нақты уақытын бақылай аламыз.
Облыстық жедел жәрдем станциясын жаһандық цифрландыру 2010 жылы басталды. Оның мәні қызмет ішіндегі процестерді барынша оңтайландыру және Павлодар облысында шұғыл көмек көрсетуді одан да жедел ету болып табылады.