Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаев
Жарғы
27-01-2020 13:17

Павлодар облысының

Қаржы Басқармасының

Бұйрығымён

2014жылғы « ____»_________ №___

Бекітілген

 

Павлодар облысының әкімдігі

Павлодар облысының денсаулық сақтау басқармасы

шаруашылық жургізү қүқығындағы

«Павлодар облыстық жедел медициналық көмек станциясы»

коммуналдық мемлекеттік кәсіпорнының

ЖАРҒЫСЫ

  1. Жалпы ережелер
  2. Павлодар облысының әкімдігі Павлодар облысының денсаулық сақтау басқармасы «Павлодар облыстық жедел медициналық көмек станциясы» коммуналды мемлекеттік қазыналық кәсіпорны (эрі -Кэсіпорын) ұйымдастыру
  • құқықтық нысанындағы шаруашылық жүргізу құқықындағы занды тұлға.
  1. Кәсіпорын 2008 жылғы 1 желтоқсандағы №276/10 «Павлодар қаласындағы қолданылатын медициналық мекемелер туралы» Павлодар облысының экімдігінің бүйрығы негізіне сэйкес құрылды.
  2. Павлодар облысының экімдігі жергілікті атқарушы орган Кәсіпорынның құрылтайшысы болып табылды.
  3. Кэсіпорын мүлкіне субъект қүқығын мемлекеттік коммуналды меншігін Павлодар облысынының экімдігінің жергілікті атқарушы орган жузеге асырады.
  4. Павлодар облысының денсаулық сақтау басқармасы басқару органы (әрі
  • Басқару орган) болып табылады.
  1. Мемлекеттік кәсіпорынның мемлекеттік тілдегі толық атауы: Павлодар облысының экімдігі, Павлодар облысының денсаулық сақтау басқармасы шаруашылық жүргізу қүқығындағы «Павлодар облыстық жедел медициналық көмек станциясы» коммуналдық мемлекеттік кэсіпорны.

Наименование Предприятия на русском языке: Коммунальное

государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Павлодарская областная станция скорой медицинской помощи» управления здравоохранения Павлодарской области, акимата Павлодарской области.

  1. Кәсіпорынның мекенжайы: Қазақстан Республикасы, Павлодар облысы, 140003, Павлодар қаласы, Абай көшесі, 115-үй.
  2. Кәсіпорнынның заңдық мәртебесі
  3. Кәсіпорын қүрылған болып саналады жэне оны мемлекеттік тіркеу сәтінен бастап заңды түлға қүқығына иеленеді.
  4. Кәсіпорын өзінің дербес балансы, заңнамаға сәйкес банктерде есепшоттары, бланктер, Қазақстан Республикасының Елтаңбасы мен Кэсіпорынның атауы бейнеленген мөрі болады.
  5. Коммуналдық мемлекеттік кэсіпорын құрай алады, сонымен қатар жергілікті атқарушы органның келісімімен басқа заңды түлғаның құрылтайшысы (қатысушы) болып шығады.

Қазақстан Республикасы заңнамасына сэйкес филиалдар мен өкілдік құрай алады.

  1. Кэсіпорынның азаматтық — құқықтық мэмлелер жасауы жэне Қазақстан Республикасы заңнамасына. сәйкес міндетті түрде мемлекеттік немесе басқа тіркеуге жататын тіркеген сэттен, егерде Қазақстан Республикасының заң актілерінде басқасы қарастырылмағанда, жасалған болып саналады.
  2. Кәсіпорын қызметінің негізгі мақсаттары мен мәні
  3. Кәсіпорын қызметінің мэні медициналық қызметінің түрлерімен бекітілген жэне заңңамамен белгіленген тәртіпте берілген лицензияға сәйкес, облыс жэне қала тұрғындарына білікті медициналық көмек көрсету болып саналады.
  4. Кәсіпорын қызметінің мақсаты:
  • кепілді тегін медициналық көмек көлемі шеңберінде жасалынатын қала жэне облыс түрғындарына қажетті көлемде жедел медициналық көмекті қамтамасыз ету;
  • қала жэне облыстың ересек тұрғындарына денсаулық қорғау бағдарламасын іске асыру;
  • медициналық қызмет нарығы арқылы элеуметтік міндеттерді шешу;
  • бүкіл әлемдік денсаулық сақтау мекемелерінің тиімді технологияларды енгізуімен медициналық жабдықтармен жэне медициналық

белгілеу бұйымдарымен қазіргі заманға сай жабдықтау;

  • медициналық көмек көрсету сапасының кепілділігі жанама әсерлерін жэне асқынулардың төмен ықтималдылығымен денсаулықты қалыптастыру және сақтау мәселелерін шешуіне жеке көзқарас;
  • пациенттердің қаңағаттанушылығын оқыту талаптары және медициналық көмек біліктілігін алу арқылы арттыру;
  • Кәсіпорын қызметін жаңа технологияларды, жабдықтарды, қазіргі басқару шешімдер, насандар арқылы жетілдіріп, басқарма әдісі және қызметкерлер біліктілік деңгейін арттыру;
  • хаттама диагностикаларын және емдеуді ғылыми медициналық дэлелдеу негізінде өнделген халықаралық стандарттарға енгізу;
  • Кәсіпорынды ұстау мемлекеттік тапсырысы бойынша берілетін құралдарды үнемдеу режімін жаппай сақтау — ресурсты жинақтау сасясатын жүргізуімен Кәсіпорындағы кеңейтілген колем жэне ақылы медициналық қызмет көрсету тізбе есебінен қосымша бюджеттен тыс қүралдарды толтыру үшін шаруашылық жүргізу Кэсіпорында барынша бар ресурстарды қолдану;
  1. Кәсіпорынға қойылған мақсаттарын іске асыру үшін келесі қызмет түрлерін жүзеге асырады:
  • медициналық қызмет:
  • алғашқы медико-санитарлы көмек;
  • жедел медициналық көмек көрсету;
  • денсаулық сақтау саласындағы өндірістік — шаруашылық қызметін жүзеге асыру:
  • кепілді тегін медициналық көмек көлеміне жатпайтын ақылы негізінде көрсетілетін медициналық көмек;
  • келісім шарт негізінде медициналық көмек көрсету мекемелеріне жэне кәсіпорындарға көрсету;
  • мемлекеттік тапсырысты орындау есебінен ақылы қызмет жэне кәсіпорындарының шаруашылық келісім шартымен Кэсіпорын қызметінің дамуына жэне қолдау үшін қажетті кірісті алу;
  • Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес тауарларды , жүмыстарды жэне қызметті сатып алуды үйымдастыру;
  • мемлекеттік тапсырыс бойынша алынған құралдарды науқастарға тегін қызмет көрсету үшін үнемді жэне мақсатты шығыстау.
  • Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шетел мекемелерімен тура келісім шартты жасау жэне негізгі қызмет бағыты бойынша үжыммен уақытша ғылымдарды жэне мекемелерді құру;
  • дәрігерлердің дипломнан кейін оқыту сонымен қатар қосымша кәсіптік оқыту, дайындау, қайта даярлау және барлық медициналық мамандар бойынша кең профилді мамандардың біліктілігін арттыру;
  • ақпараттық — кеңес қызметінің нысан түрінде үйымдастырушылығы жэне кәсіби курстарды өткізу, лекциялар, семинарлар, тренингтар, конференциялар, дэрігерлердің жоспарлы түрде кеңес беру үшін жэне дәрігерлердің орын болған жерінде жедел медициналық көмек көрсетуі бойынша практикалық көмек көрсетуі;
  • есірткі қүралдармен, психотропты заттар жэне прекурсоровтардың айналымымен байланысты қызмет ( денсаулық сақтау жүйесінде, лецензияға сәйкес):
  • есірткі қүралдардың айналымымен байланысты есірткі күралдары
  • пайдалану, жою, сатып алу, сақтау қызметі;
  • психотропты заттардың айналымымен байланысты психотропты заттарды — пайдалану, жою, сатып алу, сақтау қызметі;
  • прекурсоровтардың айналымымен байланысты прекурсоровтарды
  • пайдалану, жою, сатып алу, сақтау қызметі;
  • облыстың денсаулық сақтау саласында ғылыми білімділік шараларға, көрмелерге, семинарларға, конференцияларға, мэжілістерге, форумдарға, симпозиум — форумдарға, тренингтарға ұйымдастыруына қатысу және өткізу;

 

  • кәсіпорын қызметінің мэні бойынша шаруашылық қызметімен (консорциумовтар) бірлесе отырып, келісім шарт негізінде басқада занды тұлғалармен уақытша ерікті құқық тендік одағымен үйымдастырылуы;
  • денсаулық сақтау саласында медициналық қызметкерлерді қайта дайындау ,біліктілікті арттыру, тренингтарды, симпозиумовтарды, форумдарды, мэжілістерді, конференцияларды, семинарларды, көрмелерді, ғылыми- білімді шараларды ақылы қызметте өткізу, ұйымдастыруы жэне шаруашылық қызметпен бірлесіп жеке тұлгалы жэне заңды түлғалармен келісім шартты жасау;
  • жэбірленуші немесе науқаеты медициналық мекемеге автокөлікпен тасымалдау;
  • барлық медициналық құрал түрлеріне, заттар сыртына жэне ішкі жағына сонымен қатар сүйықтықта ауаны зарарсыздандыру.
  • Қазақстан Республикасының Кодексінің «Халық денсаулығы жэне денсаулық сақтау жүйесі туралы» рүқсат берілген өзге де медициналық қызметпен;
  1. Кэсіпорын өзінің қызметі мен мақсаттарына жатпайтын мәмлелерді жэне қызметін жүзеге асыруға қүқығы жоқ.
  2. Қызмет мақсаттарына қайшы келетін Кәсіпорынмен жасалынған мэмле Қазақстан Республикасының Заңымен шектелгені анықталған немесе қүрылтайшылық қүжаттарымен әлде басшы құзыретінің жарғысы бүзылса, прокурордың немесе мемлекеттік мүлкі бойынша уәкілетті орган талабы бойынша жарамсыз болып танылады.
  3. Басшы іс-әрекеттері Кэсіпорын қызметіне жатпайтың бағытта жүзеге асырылса, еңбек міндеттерінің бүзылуы болып саналады жэне тэртіптік шара қолданып, материалдық жауапкершілікке тартылады.
  4. Кәсіпорынды басқару
  5. Жергілікті атқару орган:
  • Кәсіпорынды құру, қайта қүру жэне тарату туралы шешім

қабылдайды;

  • Кәсіпорынның жарғысын бекітеді, оған өзгертулер мен қосымшаларды немесе оган атқарушы органды жергілікті бюджеттен қаржыландыратын уәкіл етеді коммуналдық мүлікке өкім етушіні енгізеді;
  • Кәсіпорынга коммуналдық мүлікті бекітеді;
  • Кэсіпорынга филиалдар мен өкілдік қүруга келісім береді;
  • Кэсіпорынның мүлкін пайдалану туралы,оның ішінде оны кепілдікке, жалга беру, өтеусіз пайдалануга жэне сенімді басқаруга шешім қабьшдайды;
  • Кәсіпорын мүлкінің тагайындау бойынша қолданылмайтын элде қолданылмаган бақылау нэтижелері бойынша анықталган мүлікті мақсатты қолдану басқарма Органымен келісілген бақылауды алты айдан соң жүзеге асырылады.
  • Кәсіпорынға сақтау мерзімді жэне баланстан ары қарай басқа тұлға ға тапсыруына дейін мүлікті сақтауды қамтамасыз етуді белгілейді.
  • Кәсіпорынды қайта үйымдастыру жэне бүзуына жүзеге асыру шешімін шешеді.
  • оған белгіленген мүлікті басқа тәсілмен шеттеу немесе өкімдеу арқылы (өзі өндіретін сатуы арқылы ғана), филиалдарды жэне өкілдерді сонымен қатар тапсыруға жэне берешектік қарызды тізімнен ніығару арқылы күру;
  • Кәсідорынды басқаруды үйымдастыру және мониторингті жүмыс жасату жэне сапаны жүзеге аеыру;
  • Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес оған қатысты өкілдіктің шешімін шешеді.
  1. Қазақстан Республикасы заңнамасымен бекітілген ретте Басқару орган келесі қызметті жүзеге асырады:
  • Кәсіпорын бюджетінен қаржыланатын міндетті көлемдегі жүмыстар (қызметтер) басымды қызмет бағытын белгілейді;
  • Кэсіпорын қызметінің мақсаты мен затты анықтау бойынша жергілікті атқарушы органға сонымен қатар қызмет түрін анықтау бойынша үсыныс енгізеді;
  • Кәсіпорынды даму жоспарын бекітіеді, қарайды, келістіреді жэне оны орындау бойынша есепті бақылауды жэне Кәсіпорынның даму жоспарын орындау талдауын жүзеге асырады;
  • Кәсіпорын мүлкінің сақталуына жэне қолдануына бақылауды сонымен қатар Кәсіпорын мүлкін үйымдастырады жэне оны сапалы орындауды қамтамасыз етеді;
  • тапсырылған Кәсіпорынның мүлкін қайта бөлу әлде жою бойынша жергілікті атқарушы орғанға шаруашылық қызметі жағынан ұсыныс жасайды.
  • Кәсіпорын жылдық қаржылық есебін бекітеді;
  • таза кірістің жергілікті бюджет есебінен Кәсіпорынға есептелген толық жэне дер кезіңде бақылауды жүзеге асырылады;
  • Кәсіпорын басшысы үсыныс бойынша өз орынбасаларын лауазымды қызметке тағайындайды және лауазымнан босатады;
  • Кәсіпорынның еңбек төлемінің қорын жыл сайын белгілейді;
  • Кәсіпорын басшысының және оның орынбасарларын жэне бас есепшінің лауазымды еңбек ақысынның мөлшерін және сыйақы беру жэне өзге де мараппатауларды белгілейді;
  • осы Жарғымен жэне Қазақстан Республикасының басқа заңнамаларымен өзіне жүктелген басқа да өкілеттікті жүзеге асырады.
  1. Жергілікті атқарушы орган өкілетті облыстық коммуналды мүлікті жарлық етеді:
  • Кәсіпорын жарғысын бекітеді Басқару органына өзгерістер мен толықтырулар енгізеді;
  • жергілікті атқарушы орган шешімі бойынша жою немесе мүлікті қайта бөлу Кәсіпорынды тапсыру немесе шаруашылық қызмет жекелігі нәтижесі арқылы сатып алғанды жүзеге асырылады;
  • жергілікті атқарушы орган шешімі бойынша артық қолданылатын немесе Кәсіпорынның мүлігін тағайындау бойынша қолданылмайтын мақсатты мүлікті пайдалану бақылау нәтижесі бойынша басқарма Органның келісімсіз бақылауды жүзеге асыру кезеңінен бастап алты айдан соң жүзеге асырылады;
  • жергілікті атқарушы орган шешімі бойынша Кәсіпорын сақтау мерзімі жэне балансты ары қарай есептенш шыгаруымен өзге түлга га мүлікті тапсыру сақтауды қамтамасыз етуді белгілейді;
  • Кәсіпорын мүлігін үсыныс бойынша мүлікті жалга алу (аренда) Кэсіпорынга жүктелген мүлігін үсыну бойынша талдау жүргізеді жэне Кэсіпорынга мүлікті жалга алу шараларын жүргізеді;
  • Қазақстан Республикасының заңнамасынның қүзіретіне сай оған қатысты мәселелерді шешеді.
  1. Кәсіпорынның органы болып оның басшысы сонымен қатар байқау кеңесі заңнамага сэйкес қарастырылган жагдайда болып табылады.
  2. Басшыны тагайындау, оны аттестациядан өткізу Қазақстан Республикасы Үкіметі белгілеген ретте жүзеге асырылады, ерекше жагдайда Қазақстан Республикасы заңнамасымен бекітілген жагдайда.
  3. Басқару Орган еңбектік қатынасты Кэсіпорын басшысымен еңбектік шарт жасау арқылы Қазақстан Республикасы Еңбек кодексіне сэйкес ресімдейді.

Еңбек шартта Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінде белгіленген жагдайлардан басқа Кэсіпорын басшысының бюджетке белгіленген таза кіріс бөлігін уақытында аударым жасамаганына жаупкершілігі белгіленеді.

  1. Кэсіпорын басшысы қаржылық — шаруашылық қызметке және Кәсіпорын мүлкін сақтауга дербес жаупкершілік етеді.
  2. Кәсіпорын басшысы жемқорлыққа қарсы әрекетті үйымдастыруга дербес жаупкершілік етеді.
  3. Кәсіпорын Басшысы дара басшылық принципті қызмет жасайды және Кэсіпорынның барлық қызмет мәселелерін Қазақстан Республикасы заңнамалары мен осы Жаргы бекіткен өз қүзыретіне сэйкес дербес шешеді.
  4. Басшы:
  • сенімхатсыз Кәсіпорын атынан әрекет етеді жэне барлық органдарда оның мүддесін білдіреді;
  • Қазақстан Республикасы заңнамасы бікіткен шегінде Кәсіпорын мүлкіне иелік етеді;
  • шарт жэне басқа мэміле жасайды;
  • сенімхат береді;
  • банктік есепшоттар ашады;
  • бүйрықтар шыгарады жэне Кәсіпорынның барлық қызметкерлері үшін нүсқаулық береді;
  • Қазақстан Республикасы Еңбек кодексіне сәйкес қызметкерлерді жұмысқа қабылдайды жэне олармен еңбек шартын бұзады оларға ынталандыру шаралары мен тэртіптік жаза, егерде Қазақстан Республикасы заңнамасында жэне осы Жарғыда қарастырылмаған болса, қолданады.

Кәсіпорын қызметкерлер номенклатурасы, лауазымға тағайындалатын немесе Органмен босатылатын басшының үсынысы бойынша, осы Жарғымен белгіленеді;

  • ақы төлеу түрлерін, штаттық кестені, лауазымдық окладтарды, сыйлық пен кэсіпорын қызметкерлеріне басқа сыйақылар беруді бекітеді (айрықша бас дәрігердің орынбасарлары мен бас бухгалтер) бекітілген еңбектік төлемақы қор шегінде;
  • басқару Органға өзінің орынбасарлары кандидатураларын тағайындауға жэне босатуға үсынады;
  • өзінің орынбасарлары мен Кәсіпорынның басқа басқарушы қызметкерлерінің қүзырын белгілейді;
  • Басқарма Органының келісімі бойынша Кәсіпорынның өкілдерін жэне филиал директорының лауазымынан босатады жэне қабылдайды.
  • Кәсіпорын өкілдері жэне филиалдары туралы ережені бекітеді.
  • Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған басқа да функцияларды жүзеге асырады.
  1. Шаруашылық жүргізу қүқығындағы Кәсіпорынның байқаушы кеңеспен басқару ерекшелігі
  2. Мемлекеттік басқару Органың үсынысы бойынша Кэсіпорында байқаушы кеңес қүрылуы мүмкін.
  3. Байқаушы кеңес құрылу тэртібі, үсынылған түлғалар талабы,байқаушы кеңес қүрамының сайлаушысы, сонымен қатар байқаушы кеңесінің мүшелерін конкурстық тэртіпте іріктеуі жэне оларды мерзімнен бүрын тоқтауы Қазақстан Республикасының Үкіметінің өкілеттілігімен бекітілген.
  4. Байқаушы кеңес мүшелерінің қызметін бағалау тэртібі және байқаушы кеңес мүшелерін сыйақы төлеу лимитін анықтауы Қазақстан Республикасының Үкіметімен белгіленген.
  5. Байқаушы кеңес қызметі қолданыстағы реттелген кеңес заңнамасымен жэне байқаушы кеңес ережесімен бекітілген.
  6. Кәсіпорынның мүлкі
  7. Оның балансында көрсетілген күндылықтар Кэсіпорынның активтері Кәсіпорынның мүлкін қүрайды.
  8. Кэсіпорынның мүлкі бөлінбейтін болып табылады жэне (жарғылық капиталда үлес қатынасы жарналар) салымдар бойынша, оның ішінде Кәсіпорынның қызметкерлері арасында бөлініп таратыла алмайды.

 

  1. Кәсіпорын мүлкі есебінен қалыптасады:
  • оған меншік иесі табыстаған мүлік;
  • өзінің қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай қаражаттарды қоса алғанда);
  • Қазақстан Республикасы заңнамасымен тыйым салынбаған басқа көздерден.
  1. Кәсіпорынның иелігінде тек қана жарғылық мақсатпен қарастырылған өзінің қызметін қамтамасыз ету үшін мүлік немесе осы қызметтің өнімдік мүлкі бола алады.
  2. Сатып алуы мен шаруашылық жүргізу құқығын тоқтатуы Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінде қарастырылған жағдай мен ретте жүзеге асырылады жэне меншік құқық сатып алу мен тоқтатуға жэне басқа да заттық қүқық, егерде басқасы осы Жарғыда көрсетілмесе немесе осы заттық қүқыққа қайшы келмесе.
  3. Өзіне бекітілген меншікті шаруашылық иелігіндегі өнім мен қолданудан түскен кірісті, сонымен қатар Кәсіпорынның шарт бойынша немесе басқа да негіздерден түскен мүлік Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген меншік иелігін алу үшін Кәсіпорынның шаруашылық иелігіне енеді.
  4. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасымен немесе меншік иесінің шешімімен өзгеше белгіленбесе, мүлікке жедел басқару қүқығы, оған қатысты меншік иесі оны Кәсіпорынға бекіту туралы шешім қабылдаған, Кәсіпорында мүлікті өз теңгеріміне бекіткен сэтінде туындайды.
  5. Кәсіпорынның негізгі қүралдарға жататын мүлікті сатып алу- сату, айырбастау, сыйға тарту шарттары негізінде иеліктен айыруға қүқығы жоқ.
  6. Кәсіпорынның мүлкіне жедел басқару қүқығы, Қазақстан ‘ Республикасы Азаматтық кодексінің 249-бабында көзделген тэртіппен

жэне меншік күқығын тоқтату негіздері бойынша, сондай-ақ осы Жарғының 41 -тармағында көзделген жағдайларда тоқтатылады.

  1. Осы Жарғының 40-тармақшасында қарастырылған шаруашылықты жүргізу жалпы негізде тоқтатылған болса, шаруашылық жүргізу қүқық иеленушінің шешімі бойынша Кәсіпорыннан мүлікті алу қүқығы болады.

Алып қою қүқылық жағдайға, жекешелегенде жататын:

  • кәсіпорын қызметіндегі шаруашылық жүргізу қүқығындағы жарлық мақсатына жауап бермейтін мүлікті алып қою;
  • қолданыстагы немесе мақсатты пайдаланбаган мүлік артыгын алып

қою.

  1. Шаруашылық жүргізу қүқыгындагы мүлікті, жергілікті атқарушы орган алып қоюды шешеді Кэсіпорынға алып қойылган мүлікті басқа түлгага табыстаганша сақталуын қамтамасыз ету мен қарау мерзімін белгілейді.

 

  1. Жергілікті атқарушы органның жазбаша келісімімен басқару Органның үсынуы бойынша Кәсіпорын:
  • филиалдар мен өкілдік құру;
  • берешектік қарызбен басқару етуге;
  • үшінші түлғаға міндеттері бойынша кепілдік жэне кепіл беруге;
  • қарыздарды үсынуға қүқықты.
  1. Кәсіпорын өздігінен негізгі қүралдарға жатпайтын қолданыстағы мүлікке, өзіне шаруашылық жүргізу қүқығындағы бекітілген мүлікке өкімдік жасайды. .
  2. Мүліктік мэмлелерден алынған ақшаны, осы Жарғының 43,44 тармақшаларында белгіленген ақшамен Кәсіпорын өзі пайдаланады, егерде басқасы Қазақстан Республикасы Бюджеттік кодексте немесе иеленушімен белгіленбесе.
  3. Кәсіпорын қызметін қаржыландыру
  4. Кәсіпорын қызметі меншікті кіріс пен бюджеттік қаражат

есебінен

даму жоспарына сәйкес Қазақстан Республикасы бюджеттік заңнамасымен белгіленген ретте қаржыланады.

Қазақстан Республикасы Үкіметі Кәсіпорынның даму жоспары мен әзірлеу ретін белгілейді.

  1. Кэсіпорынның таза кірісінен аударым нормативі жергілікті атқарушы органмен белгіленеді.

Қазақстан Республикасы Бюджеттік кодекс белгілеген ретте Кәсіпорынның таза кіріс бөлігі белгіленген нормативтер бойынша » сэйкестік бюджетке аударуға жатады.

Кәсіпорын сэйкестік бюджетке таза кіріс бөлігі деклорацияны корпоративті табыс салығы бойынша тапсыру үшін белгіленген он жүмыс күннен асырмай аударым жасайды.

  1. Кәсіпорын өндірген өз өнімін өткізеді.
  2. Кәеіпорынның өндіретін тауарлар (жүмыстар, қызметтер) бағалары оларды өндірістік, шығынсыз қызмет жэне меншікті кіріс есебінен қаржыландырылған шығындарды толығынан қайтарымды қамтамасыз етуі қажет.

Жүмыс (қызмет) көлемінде өндірілетін тауарлар (жүмыстар, қызметтер) бюджеттен қаржыланатын, басқару Органмен келісім бойынша Кәсіпорынмен белгіленеді.

  1. Қазақстан Республикасы заңнамасымен тыйым салынған Кәсіпорынның қызметінен алынған кіріс, Жарғыда қарастырылмаған қызмет, сонымен қатар іске асырылатын тауарларға (жүмыстар, қызметтер) бағаны асыру нәтижесінде, бюджет есебінен қаржыландыру арқылы қүрылған кіріс Қазақстан Республикасы заңнамасы белгілегн ретте

 

бюджетке алып қойылады. Мүлікті бухалтерлік есептеу ережелері бойынша сэйкессіз көрсету, оны қолдану фактісі айқындалған жағдайда ол да алып қоюға жатады.

  1. Кәсіпорынның Жарғылық капиталы
  2. Кәсіпорынның Жарғылық капиталы 131 372 710 (жүз отыз бір миллион үш жүз жетпіс екі мың жеті жүз он ) теңгені 65 тиын қүрайды, ол Кәсіпорынды мемлекеттік тіркеуден өту сәтінде толығынан Қүрылтайшысымен жасақталған.
  3. Кәсіпорынның есеп пен есеп беруі
  4. Бухгалтерлік есеп жүргізу мен Кэсіпорынның қаржылық есеп беруді қүрастыруы бухгалтерлік есеп бойынша заңнамаға сэйкес жэне Қазақстан Республикасы қаржылық есеп беру мен есепке алу саясаттын қамтамсыз етеді, Кәсіпорын басшысы бекіткен қаржылық есеп беруде халақаралық стандарттарға сэйкес басқару органнмен келісім бойынша жүзеге асырылады.
  5. Кәсіпорынның жылдық қаржылық есеп беруіне: бухгалтерлік баланс, кіріс пен шығыс туралы есеп беру, қаржы қүралдарының қозғалысы туралы, капиталдағы өзгерістер, түсінік хат енеді.
  6. Кәсіпорынның жауапкершілігі
  7. Шаруашылық жүргізу қүқығындағы Кәсіпорын өз міндеттеріне жауап береді, өз міндеттері бойынша өзіне қарасты мүлікке жауап береді.
  8. Қазақстан Республикасының Заңы шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік кэсіпорын міндеттері бойынша мемлекетік басқада жауапкершіліктерді белгілеу мүмкін.
  9. Еңбек үжымымен және әкімшікпен өзара қатынас
  10. Коммуналдық мемлекеттік кэсіпорынның экімшілігі мен еңбек

үжымның қарым -қатынасы Қазақстан Республикасы Еңбек кодексі

мен үжымдық шарттқа сэйкес белгіленеді.

  1. Кәсіпорынның жүмыс режимі ішкі еңбек ережелер тэртібімен белгіленеді жэне Қазақстан Республикасы заңнамасының еңбек нормаларына қайшы келмеуге тиіс.
  2. Әкімшілік жэне экімшілік шаруашылық персоналдың жүмыс уақыты:
  • Жүмыс уақытының басталуы сағат 00;
  • Демалу мен ас қабылдауға үзіліс сағат 00 -ден 14.00 — ге дейін;
  • Жүмыс уақытының аяқталуы сағат 00.
  • Демалыс күндері — сенбі, жексенбі
  1. Медицина қызметкерлердің жүмыс уақыты ауысым кестелерімен белгілеумен жүмыс уақытының ұзақтымен 24 сағат:
  • Жұмыс уақытының басталуы сағат 00;
  • Демалу мен ас қабылдау ауысым кезінде шақыру болмаған уақытта үсынылады.
  • Демалыс күндері — ауысым кестесіне сәйкес
  1. Мерзімнен тыс жүмыстар қызметкердің қалауы бойынша ғана рүқсат етіледі.
  2. Кэсіпорын экімшілігі кәсіпорын қызметкерлеріне жыл сайынғы төленетін кезекті еңбек демалысы беріледі сонымен қатар зияны бар (аса зиянды) жэне (немесе) еңбек жағдайының зиянды ауыр орындарда жүмыс атқаратын қызметкерлерге қосымша жыл сайынғы кезекті еңбек демалысы беріледі.
  3. Кэсіпорын қызметкерлеріне еңбекақы төлеу
  4. Кэсіпорынның еңбекақы төлеу кор мөлшері жыл сайын басқару Органмен белгіленеді.
  5. Еңбекақы төлеу түрлері, штаттық кесте, лауазымдық оклад мөлшері, сыйлық жүйесі жэне басқа да сыйақыларды Кәсіпорын еңбекақы қор шегінде өзі белгілейді.
  6. Кәсіпорынның басшысы, оның орынбасарлары, бас (аға) бухгалтердің лауазымдық оклад мөлшерлері, оларға сыйлық беру жэне басқа да сыйақылар басқару органмен белгіленеді.
  7. Кәсіпорынды тарату мен қайта үйымдасгыру
  8. Кэсіпорынды тарату мен қайта үйымдастыру жергілікті атқарушы орган шешімі бойынша жасалады.

Кәсіпорын Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексте қарастырылған басқа да негіздер бойынша таратылуы мүмкін.

  1. Коммуналдық Кәсіпорынды тарату мен қайта үйымдастыруын басқару Орган жүзеге асырады.
  2. Таратылған Кәсіпорынның кредиторлар талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған мүлкін жергілікті атқарушы орган қайта бөледі.

Таратылған Кәсіпорынның қаражаты оған кәсіпорынның мүлкін сату нәтижесінде алынған қаражатты қоса, кредиторлар талабын

қанағаттандырылғаннан кейін қалған қаражатқа сәйкес бюджет кірісіне аударылады.

  1. Жарғыға өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі
  2. Кәсіпорынның Жарғысына өзгерістер мен толықтыруларды жергілікті атқарушы орган немесе бүған уэкілдік жасайтын жергілікті
11
  1. Медицинақызметкерлердің жұмыс уақыты ауысым кестелерімен белгілеумен жұмыс уақытының үзақтымен 24 сағат:
  • Жұмыс уақытының басталуы сағат 00;
  • Демалу мен ас қабылдау ауысым кезінде шақыру болмаған уақытта ұсынылады.
  • Демалыс күндері — ауысым кестесіне сәйкес
  1. Мерзімнен тыс жүмыстар қызметкердің қалауы бойынша ғана рұқсат етіледі.
  2. Кәсіпорын экімшілігі кәсіпорын қызметкерлеріне жыл сайынғы төленетін кезекті еңбек демалысы беріледі сонымен қатар зияны бар (аса зиянды) жэне (немесе) еңбек жағдайының зиянды ауыр орындарда жүмыс атқаратын қызметкерлерге қосымша жыл сайынғы кезекті еңбек демалысы беріледі.
  3. Кәсіпорын қызметкерлеріне еңбекақы төлеу
  4. Кэсіпорынның еңбекақы төлеу кор мөлшері жыл сайын басқару Органмен белгіленеді.
  5. Еңбекақы төлеу түрлері, штаттық кесте, лауазымдық оклад мөлшері, сыйлық жүйесі жэне басқа да сыйақыларды Кәсіпорын еңбекақы қор шегінде өзі белгілейді.
  6. Кәсіпорынның басшысы, оның орынбасарлары, бас (аға) бухгалтердің лауазымдық оклад мөлшерлері, оларға сыйлық беру жэне басқа да сыйақылар басқару органмен белгіленеді.
  7. Кәсіпорынды тарату мен қайта үйымдастыру
  8. Кәсіпорынды тарату мен қайта үйымдастыру жергілікті атқарушы орган шешімі бойынша жасалады.

Кәсіпорын Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексте қарастырылған басқа да негіздер бойынша таратылуы мүмкін.

  1. Коммуналдық Кәсіпорынды тарату мен қайта үйымдастыруын басқару Орган жүзеге асырады.
  2. Таратылған Кәсіпорынның кредиторлар талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған мүлкін жергілікті атқарушы орган қайта бөледі.

Таратылған Кәсіпорынның қаражаты оған кәсіпорынның мүлкін сату нәтижесінде алынған қаражатты қоса, кредиторлар талабын

қанағаттандырылғаннан кейін қалған қаражатқа сэйкес бюджет кірісіне аударылады.

  1. Жарғыға өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі
  2. Кәсіпорынның Жарғысына өзгерістер мен толықтыруларды жергілікті атқарушы орган немесе бүған уэкілдік жасайтын жергілікті

 

бюджеттен қаржыланатын атқарушы орган, облыстық коммуналдық мүлікке өкім жасайтын уәкіл енгізеді.

Басшы __________________ (бас дәрігер) К.К. Ахметжанов